خدمات

شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج در محل


شارژ کارتریج در محل شما

تصور کنید در یک روز گرم تابستانی در حال پرینت یا چاپ محتواهای متنی بر روی کاغذ هستید که به یکباره شارژ کارتریج پرینتر شما به پایان می‌رسد. حال، به گرمای تابستان اپیدمی کرونا را هم اضافه کنید که ممکن است مانع از خروج شما از خانه یا محل کارتان شود. تکلیف چیست؟ چگونه می‌خواهید کارتریج پرینتر خود را شارژ کنید؟ اصلا نگران نباشید چرا که با راه‌اندازی خدمات شارژ کارتریج در محل دیگر دغدغه‌ای از بابت کرونا، گرما یا سرما وجود ندارد و پرسنل با حضور در محل کسب یا سکونت شما مشکلتان را برطرف می‌کنند.

مشاوره خرید ماشین‌های اداری و فروشگاهی

کارشناسان ما آماده پاسخگویی برای مشاوره خرید و تعمیر ماشین‌های اداری و تجهیزات فروشگاهی هستند.

شارژ کارتریج در محل – از شایعه تا واقعیت

کارتریج شاید مهمترین قطعه در هر پرینتری محسوب شود. چرا که بدون این قطعه هیچگونه امکان چاپ و پرینت وجود نخواهد داشت. به عبارت ساده‌تر یک خودنویس را تصور کنید که بدنه آن از جنس طلا است؛ حال اگر جوهر آن تمام شود و قادر به نوشتن هیچ متنی نباشد ارزش آن فقط در ظاهر آن خواهد بود. بنابراین، کارتریج، تونر و جوهر مورد نیاز پرینتر و دستگاه فتوکپی را تامین کرده و در صورت اتمام نیاز به شارژ یا تعویض دارد.

اما، نحوه شارژ کردن کارتریج کمی پیچیده بوده و به همین سبب هر کسی نمی‌تواند از عهده آن بربیاید. این همان جایی است که کارشناسان ما با حضور خود در محل اقدام به شارژ کارتریج دستگاه پرینتر شما کرده و بدون آن که مشکلی را برای آن بوجود بیاورند، کارتریج را مجددا شارژ می‌کنند.

شارژ کارتریج در محل

مزایای شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج درب منزل یا محل کسب و کار یکی از خدمات نوینی است که این روزها با استقبال زیادی مواجه شده است. پیش از راه‌اندازی این نوع خدمات، افراد مجبور بودند تا پرینتر و دستگاه‌های فتوکپی خود را برای شارژ به مراکز سرویس‌دهی ارسال کنند. این کار باعث می‌شود تا هزینه‌های حمل و نقل بسیار افزایش یابد و از همه مهمتر انرژی زیادی از افراد گرفته شود.

READ  تعمیر دستگاه لیبل پرینتر

اما، اکنون با دریافت خدمات شارژ در محل به راحتی می‌توان با ثبت سفارش یا برقراری تماس با واحدهای سیار، این نوع از خدمات را با کمترین هزینه ممکن در محل دریافت کرد. اما، این پایان ماجرا نیست و کنار فرایند شارژ کارتریج در محل سایر خدمات جانبی را نیز ارائه می‌دهند. این خدمات عبارت‌اند از:

  • تعمیر کارتریج
  • تعویض چیپست کارتریج
  • تعویض بلید یا وایپر بلید کارتریج
  • تعویض درام کارتریج
  • تعویض فوم رول بلید کارتریج
  • تعویض مگنت کارتریج
  • تخلیه‌ کامل ته مانده تونر داخل کارتریج

چرا نباید به تنهایی اقدام به شارژ کارتریج کرد؟

بسیاری از دارندگان پرینتر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها سعی می‌کنند خودشان کارتریج پرینتر را شارژ یا تعویض کنند. اما، هرگز این کار توصیه نمی‌شود. زیرا اگر مراحل شارژ کارتریج به درستی طی نشود دستگاه دچار مشکل شده که این امر می‌تواند هزینه‌های بیشتری را صرف تعمیر قطعات کند.

بنابراین اگر توصیه به استفاده از خدمات شارژ کارتریج در محل می‌کنیم، هدفمان تنها جلوگیری از خراب شدن پرینتر و بوجود آمدن هزینه‌های اضافی است.

از طرفی، خیلی از افراد تصور می‌کنند که با دیدن کلیپ‌های آموزشی قادرند کارتریج را از دستگاه خارج کرده و مخزن آن را با پودر یا جوهر مخصوص پر کنند. اگر این گونه بود خیلی از بینندگان برنامه‌های آشپزی تاکنون باید بهترین آشپزهای جهان می‌شدند! پس، بهتر است کار را به کاردان سپرد و بخاطر گریز از هزینه‌های ناچیز، هزینه‌های هنگفتی را متحمل نشد.

هزینه شارژ کارتریج در محل

هزینه خدمات سیار شارژ کارتریج بستگی به عوامل مختلفی دارد. این عوامل عبارت‌اند از:

  • نوع دستگاه و کارتریج مورد نظر
  • نوع و کیفیت تونرهای قابل استفاده
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • میزان پودر مورد استفاده
  • اندازه مخزن کارتریج
  • کیفیت و مرغوبیت تونر مورد استفاده
  • و …
READ  درایور پرینتر Samsung Xpress M2070F

بنابراین، بهتر است برای کسب اطلاع از آخرین قیمت‌ها با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

هر کارتریج چند بار شارژ می‌شود؟

کارتریج ها به طور کلی به دو دسته اصل و طرح تقسیم می‌شوند. اما، نمونه‌های اصل به دلیل کیفیت بالای خود از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار بوده که همین امر سبب شده تا خیلی از افراد مدل‌های طرح را به اصل ترجیح دهند. البته، شباهت بسیار زیاد کارتریج‌های طرح با مدل‌های اصل بسیاری را واداشته تا به جای صرف هزینه‌های زیاد برای خرید کارتریج‌های اصل از مدل‌های طرح استفاده کنند.

حال سوال اینجاست که کدامیک بیشتر شارژ می‌شوند؟ طبیعتا کارتریج‌های اصل به دلیل کیفیت ساخت بالای خود تعداد دفعات بیشتری شارژ می‌شوند که این در مقایسه با مدل‌های طرح که تنها 1 یا دو بار قابل شارژ هستند رقم چشمگیری است. بنابراین اگر منطقی باشیم، مدل‌های اصل بعد از چند بار شارژ شدن حدود 50 درصد از کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند.

از کجا بفهمیم شارژ کارتریج تمام شده است؟

هنگامی که با نشانه‌های زیر مواجه شدید وقت آن رسیده تا از خدمات شارژ کارتریج در محل استفاده کنید و پرینتر خود را برای سرویس به پرسنل مجرب ما بسپارید:

  • کیفیت پایین چاپ
  • ایجاد خطوط سفید رنگ یا نصف و نیمه روی کاغذ
  • روشن شدن چراغ هشدار توسط پرینتر
  • تق تق صدا دادن دستگاه هنگام چاپ

سخن پایانی

شارژ کارتریج در محل به عنوان یک خدمت از طریق به دارندگان پرینتر کمک می‌کند تا بدون حمل دستگاه خود و ارسال آن به یکی از مراکز خدمات چاپ، با پرداخت کمترین هزینه اقدام به شارژ کارتریج پرینتر خود کنند. توصیه می‌شود در صورتی که تجربه تعویض یا شارژ کردن کارتریج خود را ندارید، هرگز این کار را به تنهایی انجام ندهید و مراتب را به دست متخصصین کار بلد بسپارید.

READ  شارژ کارتریج سامسونگ

سوالات متداول

هزینه شارژ کارتریج در محل چقدر است؟

براساس مدل و نوع کارتریج متغیر است.

سرویس شارژ کارتریج پرینتر در چه شهرهایی انجام می‌شود؟

سرویس شارژ کارتریج در اکثر شهرهای بزرگ کشور با کمترین هزینه ممکن در حال انجام است.

کارتریج را شارژ کنیم یا تعویض؟

از آن جایی که کارتریج پرینتر قیمت بالایی دارد و تعویض آن می‌تواند گران تمام شود، بنابراین طبیعی است که کاربران شارژ کارتریج را که هزینه‌ کمتری دارد را انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *